RRG.7013.40.2017
Przykona 24 stycznia 2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Przykona
ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona
II. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy opracowania dokumentacji na następujące zadania:
Zadanie nr I: Przebudowa skrzyżowania
DK nr 72 z drogą powiatową nr 4483P Szadów Pański - Żuki i drogą gminną nr
656526P Laski - Kaczki Plastowe
w miejscowości Laski.
Zadanie nr II: Przebudowa skrzyżowania DK nr 72 z drogami powiatowymi nr 4502P Smulsko-Wygoda i nr 4506P Sarbice-Smulsko w miejscowości Smulsko.
Gmina Przykona jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji obejmującej przebudowę dwóch skrzyżowań na drodze krajowej DK 72; w miejscowości Laski skrzyżowanie drogi krajowej z drogą gminną i powiatową, w miejscowości Smulsko skrzyżowanie drogi krajowej z drogami powiatowymi.
W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy i opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
1. Aktualna mapa do celów projektowania dróg w skali 1:500,
2. Dokumentacja formalno-prawna (mapy ewidencyjne, wypisy z rejestru gruntów),
3. Rozpoznanie warunków gruntowo - wodnych poprzez wykonanie stosownych badań na obszarze projektowanej przebudowy skrzyżowań.
4. Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego (w razie potrzeb),
5. Projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu,
6. Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi wraz z ich uzyskaniem.
7. Materiały do uzyskania opinii na potrzeby decyzji ZRID wraz z ich uzyskaniem (w razie potrzeb).
8.Materiały do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z jej uzyskaniem (w razie potrzeb).
9.Wykonanie projektu budowlanego drogowego z uszczegółowieniem wykonawczego 5 egz.,
a) branża sanitarna (odwodnienie skrzyżowania - budowa kanalizacji deszczowej - 5 egz. (w razie potrzeb),
b) branża elektryczna (doświetlenie) - 5 egz.,
c) teletechniczna (kanał technologiczny) - 5 egz.
d) zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejących sieci infrastruktury technicznej z projektowanym układem drogowym - po 5 egz.
10. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Dotycząca Wykonania i Odbioru Robót - 1 egz,
11. Przedmiary robót, Kosztorys ofertowy i Kosztorys inwestorski po 1 egz.
12.Wykonanie jednokrotnej aktualizacji wszystkich kosztorysów inwestorskich (w oparciu o aktualny kwartalny poziom cen) na wniosek Zamawiającego przed przetargiem na roboty budowlane.
13.Pozyskanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej oraz innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień (w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych) w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej bądź zgłoszenia robót budowlanych.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wstępny projekt budowlano - wykonawczy do uzgodnienia w celu uzyskania pozytywnej opinii z GDDKiA Oddział w Poznaniu i Zarządu Dróg Powiatowych w Turku.
Uwaga: Dokumentacja geodezyjna i kartograficzna związana z nabywaniem nieruchomości - projekty podziału nieruchomości wraz z wyniesieniem granic w terenie oraz wykazy zmian gruntowych po stronie Zamawiającego.
W/w opracowania należy przedłożyć Zamawiającemu w formie papierowej i w wersji elektronicznej edytowalnej.
Oferenci zobowiązani są przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z miejscem planowanych inwestycji.
Obiekty budowlane należy projektować zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym z załączonym kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę za realizację poszczególnych zadań.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na każde zadanie niezależnie.
III. Opis wymagań:
Wykonawca zobowiązany jest do:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
IV. Wykaz dokumentów:
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik do zapytania.
V. Kryteria wyboru ofert:
- cena = 100%
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najniższą cenę.
Każde zadanie będzie oceniane indywidualnie.
VI. Termin realizacji zamówienia:
30 kwietnia 2018r.
VII. Termin i miejsce złożenia oferty:
02 lutego 2018r. godz.1200
Urząd Gminy Przykona, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona - punkt informacji.
8.Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty.
9.Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są następujące osoby, które wyjaśnień udzielać będą w godz. 8 -14 w siedzibie:
Urząd Gminy Przykona, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona pokój nr 15 i 16.
Ewa Dygas tel. 0 63 279 10 23
Krystyna Kuźnicka tel. 0 63 279 10 24
z up. Wójta
Roman Marciniak
Zastępca Wójta
Do pobrania:
1) Formularz ofertowy z kosztorysem ofertowym
3) Mapy lokalizujące skrzyżowanie