Informacja o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 92 ust 1
pkt. 7 ustawy z 29 stycznia 2004 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zamawiający
zawiadamia
o unieważnieniu postępowania na zadanie:
„Modernizacja
zewnętrznych ciągów komunikacyjnych w budynku
Urzędu Gminy Przykona"
Zamawiający unieważnił postępowanie gdyż cena najkorzystniejszej oferty jaka wpłynęła na w/w zadanie przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Na w/w zadanie w
przewidzianym terminie tj do dnia 25 lipca 2018 r. do
godz. 10:00 wpłynęły n/w oferty:
Nr oferty |
Nazwa lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena brutto |
Okres udzielonej gwarancji |
1 |
Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna „COM-BUD" Jakub Piwoński Słodków Kolonia 53E, 62-700 Turek |
226 505,83 zł |
60 miesięcy |
Zamawiający na realizację w/w zadania w budżecie zabezpieczył kwotę:
190 000,00 zł brutto
Roman Marciniak
Z-ca Wójta Gminy