Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy Przykona z siedzibą w Przykonie, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona przetwarza Państwa dane na podstawie przepisów obowiązującego prawa w celu ralizacji nałożonych na samorząd obowiążków ustawowych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO - w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł.
W świetle powyższego pragniemy poinformować Państwa, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Gmina Przykona z siedzibą w Przykonie, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona lub drogą e-mailową pod adresem: przykona@przykona.pl, tel. 63 279 10 10
Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Marcin Boruciński.
Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez Urząd Gminy Przykona, w tym realizacji Państwa praw.
Możliwy kontakt:
Obowiązek informacyjny
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej RODO - informuję, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:
Gmina Przykona z siedzibą w Przykonie, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona. Adres poczty internetowej: przykona@przykona.pl, tel. 63 279 10 10.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
z którym można się kontaktować poprzez adres poczty internetowej iodo@przykona.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Podane Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań publicznych.
Zgodnie z RODO art.6 ust. 1 lit. c, czyli niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego, w szczególności z ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów szczególnych.
Informacje o odbiorcach danych:
Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów uprawnionych do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz do podmiotów, z którymi współpracujemy.
Czas przechowywania danych osobowych
Pana/Pani dane będą przechowywane w terminach określonych przepisami prawa, zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną.
Przysługuje Panu/Pani prawo żądania/wniesienia:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) usunięcia swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) przeniesienia swoich danych;
e) sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
f) skargi do organu nadzorczego.
Obowiązek podania danych osobowych:
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie określonym przepisami jest obowiązkowe, ich nie podanie może skutkować wezwaniem do usunięcia braków lub pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia.
W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne lub pomocne do realizacji celów głównych.
- Obowiązek informacyjny dot. petycji
- Obowiązek informacyjny dot. zwrotu podatku akcyzowego
- Obowiązek informacyjny dot. zamówienia publicznego
-Obowiązek informacyjny dot. młodocianiych pracowników
- Obowiązek informacyjny dot. rekrutacji pracowników
- Obowiązek informacyjny dot spraw USC
- Obowiązek informacyjny dot spraw ewidencji ludności
- Obowiązek informacyjny dot.dowodów osobistych
-